h1

IU CHARITY AND PSP FOR QURAN LAUNCHING@DEWAN PUSPANITA PUTRAJAYA 1 MAY 2007

May 1, 2007
IU CHARITY AND PSP FOR QURAN LAUNCHING@DEWAN PUSPANITA PUTRAJAYA 1 MAY 2007

Gambar kt bawah ni semua gambar time IU charity tadi,aku berada di meja S3.Aku gembira sebab dapat jumpa raihan dan dapat tagkap gambar denga diorang.Nnti gambar yg dengan diorang akan aku upload bagi jeles kat saper2 yang tak p Dinner ni….
meja S3 bersama khalid,razak,abadi dan Sol……makan2 sampai tak sedar diri korang ni,,,huhuhuh





Gaya jejaka2 yang hensem,tapi yang paling hensem macam aku jer,,huhuhuhuhuhuh….(aku main larung je dressup malam ni,seb baik ok jer)….Mlm ni gembira sebb dapat berterus terang dengan seseorang……….Must be!!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: