h1

Ukhwah fiLLAH Abadan-abadan

March 22, 2007

Ukhwah fiLLAH Abadan-abadan

bertarikh 22 mac 2007 imansipasi dan wanita berakhir

Assalamualaikom kepada semua.Alhamdulilah program Imansipasi dan kebebesan wanita telah tamat dengan cemerlang.Saya sebagai ketua bahagian Sponosoship mengucapkan berjuta2 terima kasih kepada semua rakan-rakan yang sama-sama mengharungi susah dan senang dalam menjayakan program ini,jasa kalian hanya Allah dapat membalasnya.Saya terasa sebak dan terharu dengan kerjasama kalian,dan program ini juga menambahk kekuatan dalam talian persahabatan kita semua.Tiada kata dapat diucap atas kemanisan persahabtan ini,kita seperti adik beradik dan sentiasa bersama dalam segala hal.Walau kita kadang-kadang bertegang urat dalam beberapa khilaf tapi kita tetap bersama.Ya Allah..ini lah persahabatan kami,moga kau teruskan dan tambahkan nikmat persahabatan dikalangan kami.Terima kasih semua….

Saya pun memohon maaf kepada semua jika saya ada buat perkara yang membuatkan kalian terasa dan sakit hati,sebab saya pun adalah manusia biasa yang tidak lari dari kesilapan,dan janganlah simpan ddidalam hati.Moga dilain hari kita bersama lagi dalam program dakwah ini,dan janganlah kalian kecewa disebabkan program kita ini tidak berapa mendapat sambutan kerana sambuta itu adalah isu kedua.Yang utamanya kita ada menjalankan tugas kita sebagai khalifah Allah.Dan saya berbangga dengan kalian,semangat kalian dan jiwa kalian terhadap islam membuat saya betul-betul menghargai Islam.Kalian juga membuatkan saya sentiasa mendambakan persahabatan ini.Ini barulah boleh dinamakan Ukhwah FiLLAH Abadan-abadan.Moga kalimah Ukhwah ini tetap utuh dalam sanubari kita semua.

Ikhlas dari hati seorang sahabat yang sentiasa mendambakan tuhannya.
Yussamir yusof aljohori

7 comments

  1. salam..
    bg saye..jumlah crowd yg kite dpt tuk prog kite nie mmg bole dibanggakan lagi2 tuk prog iu kat bumi cyber nie..insya4jj1…semoge kite istiqamah dlm perjuangan nie..
    learn from mistakes toward the successfull..(^_^)
    semoge kite dapat tarik ramai lagi participants tuk prog2 akan dtg nt..huhu


  2. insyAllah


  3. eh eh Aisyah yg pertama reply tuu…uhuk uhuk uhuk.

    Yus punya ukhwah fillah abadan abada tu aku paham sangat maksud tersiratnya. Semua ahli2 isra’ mengerti. Yus menyelitkan agendanya macam Yahudi menyelitkan agenda mereka dalam media hahahaha…*guling guling*

    -alFaisal-


  4. hahahahahahahh..macam2 la ko edry,,tapi ini agendamurni sikit la dari yahudi…(gurau)


  5. edry reply kedua..aisyah reply pertama..aku ketiga…pekah simboliknye wahai yus carut??.yus mmg bnyak tersirat ngan abadan-abada die..smua org kene hati2..innallaha la yastahyi…..kiskiskis


  6. haha…

    daiman-daiman mana?lame aku tggu..haha

    stuju kata edry
    “hanya ahli isra’ saja yg tahu”

    huhu-kassim-


  7. banyak la korang,,ni betul ukhwah fillah ni,,,bukan yang sedia kala kta tau..kehkhekhkehkhe…dah2 ,,p studi



Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: